Producentem systemu enova jest firma Soneta Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie.

014 enova365

enova365 to system ERP zaprojektowany dla poprawy wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie enova365 jest rozwiązaniem unikatowym na polskim rynku systemów ERP. Oprócz możliwości korzystania z systemu stacjonarnie, program dostępny jest przez logowanie on-line (w chmurze) w interfejsach: przeglądarkowym (obsługującym HTML5), dotykowym (na Windows 8) i komórkowym (na Windows Phone) zgodnych z zasadami Modern UI. Oznacza to, że użytkownicy enova365 mogą korzystać z programu na preferowanym przez siebie urządzeniu: komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie lub smartfonie. To jedyny multiinterfejsowy system w Polsce, który na poziomie bazy danych, logiki biznesowej i funkcjonalności pozostaje taki sam.

025 smartfon_rece026 tablet_rece019 laptop018 komp_stacjonarny

Rozwiązanie wykorzystywane przez ponad 7 tys. polskich przedsiębiorstw. Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy, mobilności pracowników i ich preferencji użytkowania. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą. Przed wdrożeniem kompletujesz moduły
z obszaru handlu, crm, kadr, księgowości i workflow.

1005 1558284c86234

Każdy moduł dostępny jest w trzech wersjach funkcjonalnych (oznaczonych kolorami: srebrny, złoty i platynowy) odpowiadającym potrzebom małych średnich i dużych firm. Możesz łączyć moduły w różnych wariantach, dobierać moduły oraz podnieść je do wyższej wersji. Moduły współdziałają ze sobą, korzystając z jednej bazy danych, co gwarantuje dowolny dostęp do funkcji systemu, także z wielu urządzeń (komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, smartfonu). Program sam dobierze odpowiedni interfejs (okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy, komórkowy). Dzięki temu łatwo dopasujesz system do stylów pracy w firmie.


Platforma Managera

kluczowe informacje z różnych obszarów działalności firmy w formie wykresów dostępne w jednym miejscu

Na zakładkach tematycznych – Podatki i ZUS, Handel, Ewidencja ŚP, Księgowość, Kadry i Płace – prezentowane są różne inne informacje najistotniejsze w każdym z obszarów.

Dla kogo:

  • Biura rachunkowe
  • Grupy kapitałowe
  • Firmy outsourcingowe
  • Przedsiębiorcy, którzy są właścicielami kilku firm
  • Menadżerowie firm
  • Osoby zarządzające działaniem systemu – informatycy, administratorzy

Funkcjonalność:

Analizy danych na wskazany dzień aktualności oraz za dany okres

Prezentacja podstawowych danych dotyczących:

  • prognozy stanu gotówki,
  • przychodów ze sprzedaży,
  • struktury wiekowej zobowiązań i należności.

Analizy z  poszczególnych obszarów podzielonych na:

  • podatki i ZUS – na zakładce prezentowane są kwoty rozrachunków z urzędami z tytułu różnych podatków,
  • handel – na zakładce prezentowane są dane dotyczące przychodów ze sprzedaży,
  • ewidencja ŚP – na zakładce prezentowane są dane szczegółowe związane z rozrachunkami,
  • księgowość – na zakładce prezentowane są kwoty podatków oraz statystyki dla dokumentów, czyli informacji o liczbie dokumentów wg typu ewidencji wprowadzanych w Ewidencji, zapłat oraz dekretów,
  • kadry płace – na zakładce prezentowane są wartości z deklaracji kadrowych.

Raporty wykonywane jako wydruki na liście analizy:

  • informacja o zobowiązaniach podatkowych – wydruk prezentujący kwoty zobowiązań podatkowych i składek ZUS dla poszczególnych baz danych,
  • ewidencja środków pieniężnych (struktura wiekowa płatności: kontrahenci, dokumenty, zestawienie; dokumenty nierozliczone: razem, podsumowanie) – standardowe wydruki pochodzące z ewidencji środków pieniężnych.

Benefity:

  • przegląd danych z różnych obszarów w jednym miejscu,
  • zmniejszenie czasochłonności przy wykonywaniu statystyk,
  • możliwość wydruków analizowanych danych w tym samym miejscu.