Producentem systemu enova jest firma Soneta Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie.

014 enova365

enova365 to system ERP zaprojektowany dla poprawy wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie enova365 jest rozwiązaniem unikatowym na polskim rynku systemów ERP. Oprócz możliwości korzystania z systemu stacjonarnie, program dostępny jest przez logowanie on-line (w chmurze) w interfejsach: przeglądarkowym (obsługującym HTML5), dotykowym (na Windows 8) i komórkowym (na Windows Phone) zgodnych z zasadami Modern UI. Oznacza to, że użytkownicy enova365 mogą korzystać z programu na preferowanym przez siebie urządzeniu: komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie lub smartfonie. To jedyny multiinterfejsowy system w Polsce, który na poziomie bazy danych, logiki biznesowej i funkcjonalności pozostaje taki sam.

025 smartfon_rece026 tablet_rece019 laptop018 komp_stacjonarny

Rozwiązanie wykorzystywane przez ponad 7 tys. polskich przedsiębiorstw. Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy, mobilności pracowników i ich preferencji użytkowania. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą. Przed wdrożeniem kompletujesz moduły
z obszaru handlu, crm, kadr, księgowości i workflow.

1005 1558284c86234

Każdy moduł dostępny jest w trzech wersjach funkcjonalnych (oznaczonych kolorami: srebrny, złoty i platynowy) odpowiadającym potrzebom małych średnich i dużych firm. Możesz łączyć moduły w różnych wariantach, dobierać moduły oraz podnieść je do wyższej wersji. Moduły współdziałają ze sobą, korzystając z jednej bazy danych, co gwarantuje dowolny dostęp do funkcji systemu, także z wielu urządzeń (komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, smartfonu). Program sam dobierze odpowiedni interfejs (okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy, komórkowy). Dzięki temu łatwo dopasujesz system do stylów pracy w firmie.


Praca na Wielu Bazach

to platforma do zarządzania działaniem systemu enova365, który obsługuje więcej niż jedną bazę danych

Możliwość zarządzania wieloma bazami danych w ramach jednej licencji enova365 z poziomu „bazy głównej (master)”.

Dla kogo:

  • Biura rachunkowe
  • Grupy kapitałowe
  • Firmy outsourcingowe
  • Przedsiębiorcy, którzy są właścicielami kilku firm
  • Menadżerowie firm
  • Osoby zarządzające działaniem systemu – informatycy, administratorzy

Funkcjonalność:

Działania konfiguracyjne:

  • archiwizacja wielu baz danych,
  • konwersja wielu baz danych (aktualizacja do nowszej wersji programu),
  • dodawanie operatorów oraz ich uprawnień na poszczególnych bazach danych – użytkownicy po zalogowaniu się do bazy głównej będą mieli dostęp do poszczególnych baz danych wg przydzielonych im uprawnień,
  • zarządzanie konfiguracją poszczególnych baz,
  • definiowanie praw obiektowych w poszczególnych bazach,
  • aktualizacja wskaźników dla wielu baz danych jednocześnie.

Działania operacyjne umożliwiające przegląd pełnej zawartości poszczególnych baz danych:

  • analizy baz danych – lista analityczna prezentująca podstawowe informacje dla każdej bazy danych:
    • przejście na skróty do wybranych obszarów w określonej bazie danych – czynność „Pokaż…” umożliwia podgląd konkretnej bazy danych w celu weryfikacji, czy wszystkie deklaracje zostały naliczone oraz czy naliczono je poprawnie,
    • wykonanie określonych działań uzupełniających – czynność „Dodaj…” umożliwia „hurtowe” naliczenie (generowanie) brakujących deklaracji w wybranych wcześniej bazach danych.
  • raporty na liście analitycznej prezentujące zestawienia różnych informacji z wielu baz danych,

    e-Deklaracje – umożliwia „hurtowe” wykonywanie czynności podpisania i wysyłki e-Deklaracji.

    Bazy danych – dostęp do pełnej zawartości poszczególnych baz danych.

Raporty wykonywane jako wydruki na liście analizy:

  • informacje o zobowiązaniach podatkowych – raport prezentujący kwoty zobowiązań podatkowych dla wybranej bazy danych,
  • raport pracy operatorów – wydruk prezentujący aktywność wybranych operatorów w wybranych bazach danych,
    • wydruk można wykorzystać do analizy rozkładu pracy wybranego operatora w jednej wybranej lub wielu bazach danych,
    • prezentuje informacje o liczbie utworzonych w bazie różnego rodzaju dokumentów i elementów dokumentów.

Benefity:

  • znaczące usprawnienie działań operacyjnych na wielu/kilku bazach (wiele firm),
  • zmniejszenie czasochłonności działań konfiguracyjnych i serwisowych,
  • możliwość dodatkowej kontroli operatorów oraz działań w systemie.

*Moduł współpracuje wyłącznie z bazami danych na serwerze MS SQL.