Producentem systemu enova jest firma Soneta Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie.

014 enova365

enova365 to system ERP zaprojektowany dla poprawy wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie enova365 jest rozwiązaniem unikatowym na polskim rynku systemów ERP. Oprócz możliwości korzystania z systemu stacjonarnie, program dostępny jest przez logowanie on-line (w chmurze) w interfejsach: przeglądarkowym (obsługującym HTML5), dotykowym (na Windows 8) i komórkowym (na Windows Phone) zgodnych z zasadami Modern UI. Oznacza to, że użytkownicy enova365 mogą korzystać z programu na preferowanym przez siebie urządzeniu: komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie lub smartfonie. To jedyny multiinterfejsowy system w Polsce, który na poziomie bazy danych, logiki biznesowej i funkcjonalności pozostaje taki sam.

025 smartfon_rece026 tablet_rece019 laptop018 komp_stacjonarny

Rozwiązanie wykorzystywane przez ponad 7 tys. polskich przedsiębiorstw. Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy, mobilności pracowników i ich preferencji użytkowania. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą. Przed wdrożeniem kompletujesz moduły
z obszaru handlu, crm, kadr, księgowości i workflow.

1005 1558284c86234

Każdy moduł dostępny jest w trzech wersjach funkcjonalnych (oznaczonych kolorami: srebrny, złoty i platynowy) odpowiadającym potrzebom małych średnich i dużych firm. Możesz łączyć moduły w różnych wariantach, dobierać moduły oraz podnieść je do wyższej wersji. Moduły współdziałają ze sobą, korzystając z jednej bazy danych, co gwarantuje dowolny dostęp do funkcji systemu, także z wielu urządzeń (komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, smartfonu). Program sam dobierze odpowiedni interfejs (okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy, komórkowy). Dzięki temu łatwo dopasujesz system do stylów pracy w firmie.


Członkowie

obejmuje ewidencję członków oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek

Dla kogo:

  • Organizacje, które prowadzą ewidencję członków
  • Organizacje społeczne, administracyjne, religijne, np.: stowarzyszenia, fundacje, związki zawodowe, partie polityczne, spółdzielnie

Funkcjonalność:

Ewidencja członków

  • rejestracja danych członków w podziale na:
    • członków zwyczajnych, czyli osoby fizyczne będące członkami danej organizacji,
    • członków wspierających, czyli osoby i instytucje deklarujące wsparcie finansowe dla organizacji,
  • rejestracja danych kandydatów na członków,
  • powiązanie ewidencji członków z ewidencją kontrahentów,
  • nadawanie statusów członkom i kandydatom:
    • oczekujący na przyjęcie,
    • przyjęcie w poczet członków,
    • skreślenie z listy członków.

Ewidencja składek członkowskich

  • definiowanie zasad naliczania składek,
  • określanie indywidualnych składek dla wybranych członków,
  • okresowe naliczanie składek,
  • rejestracja wpłacanych składek,
  • kontrola nad stanem opłacenia składek,
  • ustalanie sald wpłaconych składek dla poszczególnych członków,
  • umarzanie składek.

Benefity:

  • kompleksowa ewidencja członków i wpłacanych składek,
  • automatyzacja procesu naliczania i kontroli wpływu składek członkowskich,
  • pełna informacja o aktualnej liczbie członków i ich wpłatach,
  • mniejsza pracochłonność związana z uzyskaniem danych analitycznych,
  • zarządzanie należnościami z tytułu składek.