Producentem systemu enova jest firma Soneta Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie.

014 enova365

enova365 to system ERP zaprojektowany dla poprawy wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie enova365 jest rozwiązaniem unikatowym na polskim rynku systemów ERP. Oprócz możliwości korzystania z systemu stacjonarnie, program dostępny jest przez logowanie on-line (w chmurze) w interfejsach: przeglądarkowym (obsługującym HTML5), dotykowym (na Windows 8) i komórkowym (na Windows Phone) zgodnych z zasadami Modern UI. Oznacza to, że użytkownicy enova365 mogą korzystać z programu na preferowanym przez siebie urządzeniu: komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie lub smartfonie. To jedyny multiinterfejsowy system w Polsce, który na poziomie bazy danych, logiki biznesowej i funkcjonalności pozostaje taki sam.

025 smartfon_rece026 tablet_rece019 laptop018 komp_stacjonarny

Rozwiązanie wykorzystywane przez ponad 7 tys. polskich przedsiębiorstw. Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy, mobilności pracowników i ich preferencji użytkowania. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą. Przed wdrożeniem kompletujesz moduły
z obszaru handlu, crm, kadr, księgowości i workflow.

1005 1558284c86234

Każdy moduł dostępny jest w trzech wersjach funkcjonalnych (oznaczonych kolorami: srebrny, złoty i platynowy) odpowiadającym potrzebom małych średnich i dużych firm. Możesz łączyć moduły w różnych wariantach, dobierać moduły oraz podnieść je do wyższej wersji. Moduły współdziałają ze sobą, korzystając z jednej bazy danych, co gwarantuje dowolny dostęp do funkcji systemu, także z wielu urządzeń (komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, smartfonu). Program sam dobierze odpowiedni interfejs (okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy, komórkowy). Dzięki temu łatwo dopasujesz system do stylów pracy w firmie.


Analizy Wielowymiarowe

to narzędzie do budowania systemu kontrolingowego oraz raportowania w firmie

Pozwala tworzyć raporty zawierające informacje łączące unikalne informacje z różnych modułów systemu enova365 oraz przygotowywać przekrojowe zestawienia danych prezentujące np.:

  • trendy sprzedaży,
  • krytyczne miejsca powstawania kosztów,
  • analizy wydajności pracy,
  • analizy zasobów.

Dla kogo:

  • Zarząd – kadra zarządzająca
  • Pracownicy analityczni i kontrolerzy
  • Księgowi
  • Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami firmy (magazynierzy, payrol)

Funkcjonalność:

Moduł składa się z dwóch podstawowych elementów:

  • mechanizmu tworzenia zdjęć danych operacyjnej bazy danych, który tworzy kopię danych roboczych do osobnej bazy analitycznej1  przeznaczonej do późniejszej analizy,
  • narzędzia kostki analitycznej (cube) pozwalającego na wygodne przetwarzanie danych zgromadzonych w bazie analitycznej z udziałem programu Microsoft Excel 2007.

Przykładowe raporty:

     

  • identyfikacja towarów zalegających w magazynie,
  • weryfikacja wydajności pracowników w stosunku do płac,
  • niestandardowe ujęcia danych księgowych zestawiające dane z kilku modułów enova365,
  • elastyczna analiza płatności wskazująca kontrahentów, którzy powinni być nagrodzeni za wzorowe rozliczenia z firmą itp.

Benefity:

  • proste tworzenie wyspecjalizowanych raportów oraz analizy danych znajdujących się w bazie operacyjnej2 programu,
  • wygodne przetwarzanie dużej ilości danych bez obciążania głównego serwera bazy danych,
  • wszechstronne, wygodne prezentowanie różnego rodzaju przekrojów danych,
  • raporty mogą przyjmować dowolny, ciekawy wizualnie kształt, przez co stają się bardziej czytelne oraz przejrzyste.

1 Baza analityczna zawiera kopie danych operacyjnych programu, na której bezpośrednio program enova365 nie pracuje, a która wykorzystywana jest do szybkiego tworzenia rozmaitych raportów.

2 Baza operacyjna jest podstawową bazą danych programu enova365, zawierającą dane typu kartotekowego (takie jak lista kontrahentów, towarów, pracowników), dane typu operacyjne (takie jak dokumenty, płatności, zapisy księgowe, wypłaty) oraz dane konfiguracyjne (takie jak definicje dokumentów, magazyny, wydziały, definicje wypłat).