Producentem systemu enova jest firma Soneta Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie.

014 enova365

enova365 to system ERP zaprojektowany dla poprawy wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie enova365 jest rozwiązaniem unikatowym na polskim rynku systemów ERP. Oprócz możliwości korzystania z systemu stacjonarnie, program dostępny jest przez logowanie on-line (w chmurze) w interfejsach: przeglądarkowym (obsługującym HTML5), dotykowym (na Windows 8) i komórkowym (na Windows Phone) zgodnych z zasadami Modern UI. Oznacza to, że użytkownicy enova365 mogą korzystać z programu na preferowanym przez siebie urządzeniu: komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie lub smartfonie. To jedyny multiinterfejsowy system w Polsce, który na poziomie bazy danych, logiki biznesowej i funkcjonalności pozostaje taki sam.

025 smartfon_rece026 tablet_rece019 laptop018 komp_stacjonarny

Rozwiązanie wykorzystywane przez ponad 7 tys. polskich przedsiębiorstw. Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy, mobilności pracowników i ich preferencji użytkowania. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą. Przed wdrożeniem kompletujesz moduły
z obszaru handlu, crm, kadr, księgowości i workflow.

1005 1558284c86234

Każdy moduł dostępny jest w trzech wersjach funkcjonalnych (oznaczonych kolorami: srebrny, złoty i platynowy) odpowiadającym potrzebom małych średnich i dużych firm. Możesz łączyć moduły w różnych wariantach, dobierać moduły oraz podnieść je do wyższej wersji. Moduły współdziałają ze sobą, korzystając z jednej bazy danych, co gwarantuje dowolny dostęp do funkcji systemu, także z wielu urządzeń (komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, smartfonu). Program sam dobierze odpowiedni interfejs (okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy, komórkowy). Dzięki temu łatwo dopasujesz system do stylów pracy w firmie.


Elektroniczne Wyciągi Bankowe

automatycznie zaczytuje do systemu wyciągi bankowe pobrane ze strony banku w formie pliku elektronicznego

enova365 Elektroniczne Wyciągi Bankowe wspiera pracę osoby odpowiedzialnej za rozliczenia na wszystkich etapach pracy z wyciągiem bankowym. Dane importowane są do Ewidencji Środków Pieniężnych w postaci raportu zawierającego operacje bankowe oraz wpłaty i wypłaty.

 

Rozwiązanie umożliwia importowanie wyciągów bankowych z niemal wszystkich banków w Polsce. Dostępnych jest ponad 50 różnych formatów importu dla najpopularniejszych banków, a listę można w łatwy sposób rozbudować o kolejne (Producent enova365 bezpłatnie tworzy nowy format importu na podstawie odpowiednich dokumentów z banku dostarczonych przez Klienta).

Dla kogo:

  • Osoby odpowiedzialne za rozliczenia z kontrahentami
  • Firmy, które chcą wyeliminować „ręczne” wprowadzanie wyciągów bankowych i sprawdzanie rozrachunków
  • Firmy proekologiczne

Funkcjonalność:

Import wyciągów do systemu:

  • z pliku,
  • z katalogu,
  • do jednej ewidencji,
  • do wielu ewidencji,
  • dopisywanie operacji do otwartego raportu.

Analiza danych:

  • automatyczna identyfikacja podmiotów z operacji bankowych z kontrahentami z bazy (na podstawie zgodności numeru rachunku lub na podstawie informacji użytkownika),
  • automatyczne rozliczanie zobowiązań z należnościami na podstawie zgodności numerów dokumentów,
  • użytkownik może dodawać szczegółowe atrybuty (cechy, opisy analityczne) do wszystkich operacji bankowych, szczególnie tych, które nie wiążą się z rozrachunkami i księgowane są w koszty/przychody wprost z wyciągu bankowego. Możliwość taką dają matryce (szablony) definiowalne dla poszczególnych typów wpłat/wypłat – nawet użytkownik nieposiadający specjalistycznej wiedzy może nanieść informację księgową przy pomocy zdefiniowanych matryc (szablonów).

Księgowanie:
Dzięki temu że na wszystkie operacje bankowe, już na etapie analizy danych, zostały naniesione informacje dotyczące kont księgowych, etap księgowania z użyciem schematów księgowych przebiega błyskawicznie i co najważniejsze bezbłędnie.

Benefity:

  • automatyzacja rozliczania płatności,
  • wyeliminowanie ryzyka związanego z błędnym „ręcznym” wprowadzaniem danych z wyciągu,
  • znaczące przyspieszenie wprowadzania danych do systemu – oszczędność czasu i nakładu pracy osób pracujących z wyciągami bankowymi,
  • możliwość nanoszenia informacji istotnych księgowo przez osoby nieposiadające specjalistycznej wiedzy (standardowe mechanizmy programu – matryce),
  • wsparcie działu księgowego poprzez naniesienie w dokumencie źródłowym (wpłacie/wypłacie, operacji bankowej) szczegółowych atrybutów (cecha, opis analityczny), które zostaną wykorzystane do automatycznego zaksięgowania wyciągów.